zondag 16 februari 2014

16 februari 2014

Het viel niet mee, zelfs niet op zondagochtend.


Maar daar was de zon alweer en dan weet ik niet hoe snel ik mijn bed uit moet komen.

Ik probeer Meneer T daar ook van te overtuigen.

Het lukt mij niet.

Ook niet bij Zaagmans.

Maar terwijl ik stond te douchen toverde hij een ontbijtje met wat zon op de achtergrond.

Even om te laten zien dat ik niet de gene ben die hem zo verpest.

Geen zin in groen...

Dus dan iets roze.
Was ook erg lekker.

Hoe leuk is deze gast?

Kijken hoelang het gaat duren.

Ho!
Zon!
Even stil staan bij het moment.

Heerlijk!

Genoeg stilgestaan.
Kom op we gaan.
Dááág!

We gebruikten deze middag om te kijken waar we dan wel willen wonen.

Ik krijg er acuut de zenuwen van...

Dus we besluiten er over op te houden en wat te gaan drinken.

Oh!
Kijk ons eens lekker buiten zitten.
En dat in februari!

Hmmm, dat was iets te lenteachtig bedacht van ons.
Rap naar binnen.

Oh kijk ons eens gelukkig en warm binnen zijn.

Krijg een wintersportgevoel en vind de mensen buiten echte bikkels.
Zie het kippevel op 500 meter afstand, maar ze zetten door.
Ik neem vanavond wel wat vitamine D.

Dochter weer ophalen van haar logeerweekend.

Eten maken.

En ik zie opeens dat het om zes uur nog steeds licht is.
De winter heeft zijn beste tijd gehad.

Dochter heeft mij toch wel gemist.
Als smoes vertelt ze mij dat ze het koud heeft ;)

Geen idee waarom ze zo kijken eigenlijk.

Dochter besluit de camera over te nemen en er aan anusfoto van te maken.

We trekken nog even een kaartje voor de nieuwe week die voor ons ligt.

Ik vind dit wel een mooie.

Zaagmans moet er deze week extra zijn best voor doen denk ik.

Gezelligheid en een opgeruimde tafel.

Vriend M kwam samen met zijn blauwe trui op bezoek.

Het zat Dochter toch wel dwars dat ze niet wist wat er nu in het papiertje zat.

Ze wilde een herkansing.
En die kreeg ze.
Ze wilde zelfs haar duim wel opsteken voor de foto, als ze dat papiertje er maar af mocht trekken.

En blij dat ze er mee was ;)

Vriend M kijkt of er licht aan het einde van de tunnel is.

Hij was er van onder de indruk.
Sterker nog, hij moest nog net niet overgeven over zijn blauwe trui.

 Laten we het maar snel wegspoelen met iets dat verdoofd.

Ah vooruit omdat het zondag is, nog een glaasje.

Slaap lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten