vrijdag 14 februari 2014

14 februari 2014

 <3



Koffie op en starten maar.

Blij met mijn nieuwe vest, zat gisteren in het pakketje.

Even de pijnstillers eruit spoelen.

Dochter heeft vandaag studiedag en zit nog even bij te komen.

Meneer T ook.

Ik verschoon ondertussen even het bed.

We lunchen met pasta.

Dochter met telefoon.

Ohh!
Ik heb zo zin in mijn bad vanavond.
Mijn hele badkamer ruikt naar de Lush bruisbal.

Keuken weer schoon.

Dochter gaat eens even kijken hoeveel jongens er op de stoep op haar staan te wachten.

Wortel, appel en bleekselderij.
Erg lekker.

Valentijn <3

Ik heb echt een hekel aan het uitruimen van de afwasmachine.

Zo lief ;)

Ik lees nog even een stukje.

Dochter baalt van de lege koelkast.

Ah zo lief!
Zaagmans nam een cadeautje voor Dochter mee.

Maar Dochter had er niet zoveel zin in.
Iets op haar telefoon.... en pakte het niet uit...

Dochter gaat dit weekend naar de zorgboerderij.

Hallo hondjes!

Schoenen uit!

Dag kind, veel plezier.
Blijft elke keer weer lastig om haar uit handen te geven.

Kusje

Snel boodschappen doen.
Niks lekkerder dan je weekend met een volle koelkast beginnen.

Lekker rustig.

:) Enjoy before, die viel op.

Als Dochter dan zo'n weekend uit logeren is bedenk ik mij dat ik alle dagplanningen mag vergeten en de klok mag verstoppen.
Dus eet ik koek in plaats van eten en besluit ik dat ik nog even de deur uit ga.
Voor ieder ander misschien heel normaal maar voor mij een heel groot feest.
Ik geniet van die kleine momenten.

Ze wilde haar cadeautje echt niet uitpakken.
Arme Zaagmans...

Ik liep nog even bij de Action naar binnen.
Schriftjes!
Kan je er niet genoeg van hebben.

Pasen komt eraan.
Gezellig!

Ok, we gaan wat eten.



 Proost!
Op het weekend.





Tijd voor het bad.

Echt een geweldige bruisbal.
En hij ruikt lekker.

In de bal zat knetterzout.

En ik kreeg nog een heel lief boekje.

Het weekend is begonnen.
Heerlijk.
Geniet er allemaal van!

2 opmerkingen:

  1. Ah, jij moest ook loslaten dit weekend..
    Kan me zo goed voorstellen dat het lastig blijft.
    En Lush rules!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lastig soms he.
    Maar zondagavond zullen we beide zien dat het best wel mee viel!
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen