woensdag 12 februari 2014

12 februari 2014

Toen ik gisteren naar bed ging begon de migraine al.



Toen ik opstond was het er nog steeds.
Geen beste dag dus.
Hormonale migraine...elke maand weer.
Vroeger kon het soms wel tot tien dagen aanhouden.
Tegenwoordig 72 uur of heel soms als ik mazzel heb 48.
Het aanpassen van mijn voeding heeft wel een stuk geholpen.
Normaal heb ik het nooit buiten mijn menstruatie om, behalve de laatste weken door mijn scheve nekwervel.
Voor mijn gevoel de afgelopen weken alleen maar migraine.
Twijfel dan weer of je op zulke dagen wel een plog moet maken.
Maar ja hoe lastig ook, dit hoort dus ook bij mijn leven.

Afspraken van vandaag maar weer afzeggen.
Vind ik echt het meest vreselijke wat er is.
Het liefst wil ik gewoon flink zijn en doorzetten maar dat houd je niet langer dan een paar uur vol.

Toch nog wat dingen gaan doen voor Dochter weer thuis komt.
Slapen kan toch niet.
Te zeer en Dochter heeft maar een halve dag school.

Dus luisterde ik wat naar Zaagmans.

Nog wat dingen uitzoeken en regelen en wat filmpjes kijken in de hoop dat de tijd wat sneller gaat.

Chips en cola, één van de weinige dingen die wel goed in mijn maag blijven.

Mijn vrolijke vriend!

Ik maakte nog wat gele curry.

Gaf Meneer T wat gedroogd fruit.

En was er wel trots op dat ik toch keurig had gekookt.

Nog een kopje thee dan maar.

En nu ben ik het echt zat.
Ik ga naar bed en hoop dat het er dit keer geen 72 worden.
Duimt u mee?

3 opmerkingen: