dinsdag 11 februari 2014

11 februari 2014

Dit trof ik vanmorgen aan in de keuken.
Als dat geen goed begin van de dag is!



Dus deed ik weer de dingen die ik op andere dagen ook zou doen.
Heel keurig.

Tussen de middag at ik wat sushi.

Ik kocht een tweedehands krukje waar ik heel blij mee ben.
Wilde voor u een foto maken van dit leuke krukje maar Zaagmans had zijn lelijke iksleepjeheelmijnlevenmeeplant er al op gezet.

Naar buiten dan maar.

Mijn krukje dus ;)
Leuk is hij he!

Had een heerlijke v8 groentesap gemaakt.

En zat daarna een tijdje achter mijn pc.
Mailtjes beantwoorden.
PGB
En andere saaie dingen weg te werken.

Daarna maakte ik risotto.

Aan tafel!

En aan tafel ging het mis....Iets met een overprikkeld kind en een moeder die een hapje lucht nodig had.

De deur uit!!
En rap.
Vroeger...werden de kinderen nog wel eens het huis uitgezet.
Tegenwoordig moet de moeder maar gewoon de deur uit ;)

Vandaag ging ik dus lachend naar de IKEA.

Als ik thuis niet rustig in een woonkamer kan zitten dan zoek ik er wel eentje uit in de IKEA.
Voor mij ALLEEN!
Dat laatste was misschien wat lastig.

Maar oh oh, kijk mij eens genieten!

Nee echt!
Ik geniet als een malle.

Deze bank gaat het trouwens worden.
Ik wil hem echt!

Heerlijk zo in mijn eigen wereldje.
Kopje koffie erbij.

Ik weet zelfs al waar de kopjes staan.

Misschien kan ik ook wel een slaapkamer vinden.
Helemaal voor mij alleen!
Kijk mij genieten!

Zelfs de spiegelfoto's gaan hier beter.

Voel mij helemaal thuis.

Nog even kijken of de deur wel op slot is.

Kan hier zelfs een wasje draaien.
Maar dat doen we dus niet.
Ik besluit wat eten te gaan halen.

Het werd een visje.
Zelf gevangen uit de kussenbak.
Had ik zin in.

Ging nog even op bezoek in Lapland.

En besloot dat het daarna wel weer tijd was geworden om naar huis te gaan.
Want deze moeder kan toch eigenlijk niet zo goed zonder haar prikkelige kind.

Goed, bij thuiskomst kwam ik er achter dat Meneer T en ik vandaag niet dezelfde smaak hebben.
Hij heeft toch liever brokjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten