donderdag 30 januari 2014

30 januari 2014

Hoi!
Ik ga vandaag voor een lang weekend weg.
Frankrijk.
Ziet u de troep achter mij?
Dat moet ik nog ergens in een tas zien te proppen.



Maar ik heb er wel zin in!

Wat zal ik eens meenemen?

Dit is het dan geworden.
Netjes he!
Had u vast niet verwacht.

Ik heb zelfs Zaagmans zijn tas ingepakt.
Ik voel mij een heel goede vriendin ;)

Vervelende tic....Ik laat het huis graag schoon achter.
Best een beetje suf want als ik weer thuis kom ligt het heus nog wel op mij te wachten.

Opgeruimde woonkamer.



Nog snel even een lunch maken.



Kip, sla en restjes uit de koelkast.

Kijk!
Ik heb mijn tas al ingepakt want ik hoorde je zeggen dat we een lang weekend weg gaan.

Neem je niet te veel mee anders past mijn zwarte tasje er niet meer bij.

Wat zeg je nu?
Gaan mijn tasje en ik ergens anders logeren?
Ahh toe, ik mag toch wel mee?

Niet?

Praat lekker tegen mijn rug dan!

En als ik nou één oog dicht doe?

Weekend!

Onderweg om Meneer T uit logeren te brengen.

Zet je dit echt door?
Echt?
Zonder mij?

Dááág Meneer T, veel plezier!

Ah?
En met één poot opgetrokken?

Volgende uit logeren brengen, Dochter.

En daar gaan we dan.

Ahhhh KNUF!
Veel plezier.
Aansluiten in de file...
Zonde van de tijd.

Dan maar even een hapje eten.

Gáááp.

Opgelost!
Tussenstop voor een schoon raampje.

Sneeuw!

Koffie
Koffie
Koffie!

En daar zijn we dan.
Wat een schattig kamer.

Maar eerst even slapen!

1 opmerking: