woensdag 22 januari 2014

22 januari 2014

Mijn dag (en eigenlijk ook nacht) begon niet zo gezellig.
Migraine...
Iets met een scheve wervel...Knap je niet van op.




Dus dan maar een beetje ontbijten in bed.

De keuken is ook weer af.( Nou ja af, ik verzin elke keer wel weer iets nieuws ;)) Moest ook wel want de makelaar komt morgen.
Dus het huis moest gepoetst worden en in de combinatie met migraine is het niet echt een heel groot feest.
Maar het ruikt wel lekker fris ;)

 Dus krijgt u vandaag alleen opgeruimde binnenfoto's :)



 Ah ja, rust ;)

 Beetje koken.

 Aan tafel!

Het bad is ook weer schoon dus ik nam net een heerlijke plons.

NEE!
Mijn bad.

 Ok, ik beken, ik kijk GTST in bad.

Zaagmans met alwéér nieuwe speakers!
Iets met een deal dat ze wit moesten zijn en voor die tijd niet neer worden gezet........
Ik ga dat nu beneden even heel rap checken!
Ben bang dat iemand de deal is vergeten ;)

Truste voor straks!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten